לדבר על אלימות רגשית בזוגיות

ביום ראשון הבא, 16.01.2022, נפגש בשעה 20:00, לאירוע חשוב על אלימות רגשית בזוגיות.מוזמנותים להצטרף אלינו בזום.

בין הדוברות, עו"ד שירי אורון, דוקטורנטית בתוכנית בהנחיית ד"ר מירי רוזמרין. שירי מספרת על המחקר שלה, עליו זכתה השנה בפרס נעמ"ת היוקרתי:

"עבודת הדוקטורט שאני כותבת בוחנת ומנתחת את תופעת האלימות הרגשית באופן מקיף ומעמיק, מהיבטים אפיסטמולוגיים וחברתיים. זהו מחקר ייחודי באופן שהוא מנתח את תופעת האלימות הרגשית, כשמטרתו להציע תשתית תיאורטית רחבה להבנת התופעה הכל כך שכיחה קשה ומורכבת הזו".

שירי היא עורכת דין ומגשרת מוסמכת המתמחה במעמד אישי כולל הליכי גירושין מורכבים, כולל מצבי אלימות לסוגיה. מלווה מייצגת ומייעצת מזה שנים לנפגעות עבירות מין, נפגעות.י אלימות במשפחה וזכויות אדם. בעלת משרד פרטי במבשרת ציון. יועצת משפטית לעמותות חברתיות בתחומים של זכויות נשים ונפגעות אלימות. מרצה בתחום האלימות ובתחום עריכת דין טיפולית במוסדות אקדמיים וארגונים פרטיים וציבוריים. מפתחת תוכניות הכשרה למגשרים ומגשרים במשפחה עם אוריינטציה למצבי אלימות במוסדות אקדמיים וארגונים שונים. מכהנת כיו"ר הועדה לסיוע לנפגעי.ות אלימות במשפחה בלשכת עורכי הדין בירושלים ובעלת טור בתחום האלימות במשפחה בביטאון לשכת עורכי הדין. מכהנת כיו"ר ועדת ביקורת של המרכז לנפגעות פגיעה מינית. יוזמת ומובילה כנסים רבים בתחום אלימות במשפחה, אלימות רגשית, והיבטים שונים של משפט הטיפולי ודרכי התמודדות המשפט עם תופעת האלימות במשפחה. יוזמת ומובילה בהתנדבות פרויקטים וליווי הליכים משפטיים לנשים יוצאות מקלט נפגעות אלימות קשה וילדיהן.
כמו כן, שירי היא אמנית פעילה, מציגה תערוכות מציוריה וכתביה העוסקים במפגשים עם קורבנות אלימות ועיבודם ליצירה המנגישה לקהל את תמצית הכאב והקושי הכרוך בהתמודדות עם מציאות אכזרית בחיים בצל אלימות.